Wednesday 6 September 2017

No Indikatorer Handelsstrategi Review


Enkelt handelssystem - Inga indikatorer. Det är ett litet handelssystem som jag tycker är det enklaste jag någonsin har hittat. Det använder inte någon indikator alls och beror 100 på prisnivåerna. Det behöver inte heller fattas handelsbeslut. Det perfekta paret För detta system är trendingpar som EurUsd eller GbpUsd och den ideala tidsramen är H1 och över Reglerna för detta handelssystem är följande.1 Exempel EUR USD 1 4350, jag tar bara för att vara 14 35 så rundad att den är 14 Pips. 2 För den väntade beställningen 14 pips 2 28 pips så du sätter SÄLJNINGSTOPPEN eller KÖP STOPP 28 pips från 1 4350 Sälj Stopp 1 4322 1 4350 - 0 0028 KÖPSTOPP 1 4378 1 4350 0 0028 DON T FORGET för att ställa ut utgången för Båda väntande beställningarna vid 60 minuter 1 timme och så fort en av den pågående ordern blir utlösad måste du skynda dig för att avbryta den andra pågående beställningen, exempel som din KÖP STOP har blivit utlöst, SLUTA den pågående SÄLJNINGSTOPPEN så snart som möjligt .3 För stoppförlust 14 pips 2 28 pips från öppningsfältet.4 För att ta Pr Ofit Priset var 1 4350 så vi tar bara 143 5 och vi runda det här värdet till 144 pips Detta ska vara vår takeprofit level.5 Trailing Stopp förlust 28 pips 14pip 2 35 pips. I hoppas att du kommer att dra nytta av detta handelssystem Vänligen dela din Erfarenheter med den på den här tråden Se bildskärmen nedan för en bättre förståelse för hur man arbetar med denna handelsmetod. Jag har illustrerat metoden baserad på EurUsds nuvarande pris på ett H4-ljus. Jag hoppas att du kommer att njuta av denna handelsmetod. Redigerad av bossxero 09-19-2009 klockan 12 08. Ursprungligen postat av TrendLineTrader. Tank för att dela denna breakout-strategi Du kan göra det starkare om du istället för att komma in vid utbrott av diskretionära nivåer identifierar du en supportresistans och anger vid pullback Jag undersöker för närvarande en sådan strategi och resultaten verkar vara lovande. Strategin har merit Jag använder liknande metoder med hjälp av Fibonacci-projicerade sammanflödesområden Båda metoderna arbetar enligt samma princip. - Den mest avancerade Fibonacci-prisanalysen för Metatrader-plattformen MT Intelligence - Performance Statement. Finns det ett EA för det här enkla systemet.09.11-2013, 08 22:00. Inledningsdatum september 2013. Jag gillar det här enkla systemet men undrade hur Jag kan använda EA för att göra detta åtminstone semi-automated.09-14-2013, 07 21 PM. Join Date May 2013.I love this method Finns det något test.09-19-2013, 06 37 AM. Join Date Dec 2011. Jag känner mig svårt att handla utan att använda indikator infact jag kan inte handla utan något förslag 09-22-2013, 03 27 PM. Join Datum dec 2012.OK - Det är 20 quid men väl värt det jämfört med pengarna tillbaka garanti Nonsens Jag betalade 10 gånger mer för - Inga indikatorer Handelsstrategi NITS eBook Forex Useful.04-25-2016 02 25 PM.05-29-2009 09 26 AM.11-21-2008 07 03 AM.08-25-2008 01 37 PM. MetaTrader och ZeroCode.09-13-2007 10 52 AM. Join oss - ladda ner MetaTrader 5.Copyright 2004-2016.Disclaimer är en online forex community och ger inte någon form av investeringar eller mäklare tjänster i finansiella marknader..Otroligt Enkel Forex Trading Strategi Inga Indikatorer. 8 2011. Uppdaterad 24 juni 2014 Min fondförvaltningsföretag är up. Update 8 Oct 2013 Tack så mycket för att titta på den här videon Jag har laddat upp det här sedan 2011 och har sedan fått många kommentarer bra och dåliga inkl men jag har aldrig stört att svara jag ens Har någon spåra mig från USA genom mina studenter Hahaha det är verkligen en trevlig överraskning Jag hoppas att jag hjälper dem som har skrivit in men ber om ursäkt samtidigt om jag har missat några, det är bara överväldigande. Det är verkligen upp till individen att se Om de tror det eller inte, jag är fortfarande i FOREX och jag tror på det så mycket som jag gjorde tillbaka 2011 Det är stor potential men de här få åren lärde mig att det kanske inte är för alla Om du inte har råd att betala marknaden Skolavgifterna, snälla bry dig inte om att komma in på marknaden. Det är så riktigt som det blir och jag vet inte något annat sätt att uttrycka det. Sörja för att säga, jag m inte längre coaching, men har fortsatte med att inrätta ett fondförvaltningsbolag Det borde vara klart fram till 2014 och jag är verkligen glad över det Tack ALLA som har skrivit, ja, även de negativa jag önskar er alla de bästa Skålen. När jag först började Froex Trading berättar någon faktiskt för mig hur enkelt handel är att vara Han säger att det är så enkelt att ett 3 år gammalt barn Kunde berätta för var marknaden går Naturligtvis var jag skeptisk till det Hur kan du dra nytta av en Trillion Dollar-marknad genom att fråga en 3 år att handla. Efter år på marknaden och betala tiotusentals dollar både i utbildning och finansiering min Konto, jag fick äntligen vad han menade. Handeln är enkel, det är bara att människan komplicerar det var min slutsats. De flesta skolor eller guruer lär sig om att använda indikatorer om man känner igen Trend eller Range till vinst i Trading men djupt inuti, jag vet att det måste finnas något enklare än det. Vittne Lär dig hur jag tränar mina elever för att uppnå det jag har uppnått, NÅGON HÅLLSBAR. Hemsignal Bullshit Tror du verkligen att alla indikatorer kommer att hjälpa dig att vinna. Indikator Bullshit Tror du verkligen att alla indikatorer kommer att hjälpa dig att vinna. Är upprepade gånger frågade Vilka är bättre MACD eller Bollinger Bands Vilka är mer lönsamma ADX eller Williams R. Och vi svarar upprepade gånger Ingen av dem Tekniska indikatorer är helt enkelt små komponenter i ett övergripande handelssystem och inte system i sig. De är som ett par Av verktyg i ett verktygssats, inte själva satsen En teknisk indikator står för vanligtvis 10 av den övergripande handelssuccesen för ett trendföljande system Kommentarer som jag försökte Indikator X och fann att det var w Orthless eller jag försökte indikator Y och fann det användbart, menar ingen mening Dessa uttalanden innebär att en indikator är det faktiska handelssystemet Ingenting kan vara längre från sanningen. Många populära finansiella webbplatser, dvs CBS MarketWatch etc och många handelsböcker har populariserat idén om Tekniska indikatorer som Holy Grails Tänk på när du hör hype om indikatorer, utgör pengarhanteringen faktiskt största delen av ett vinnande handelssystem. Inga förutsägelser. Trendande följer inte på stöd och motståndslinjer eller områden med trängsel Trend efter är Inte baserad på Fibonacci-nummer, den gyllene medelvärdet, eller är det relaterat till Gann eller Elliotts verk. Följande prediktiva indikatorer används inte i trend-följningen. Dessa indikatorer är alla avsedda att förutsäga vad en marknad kommer att göra. Du kan rabatta alla indikatorer utformade Förutspå ett marknadsförflyttning De är inte i sig ett förutsägbart handelssystem Tekniska indikatorer är endast användbara som en del av en fullständig reaktiv handel f Ollowing använder en enkel, reaktiv, teknisk indikator som en del av en övergripande handelsplan Den enda sanna metoden för handel är ett långsiktigt trendföljande system som reagerar på marknaden. Det går inte att fixa den tekniska indikatorn som används i något trendföljande system. S viktigt, men det är inte nyckeln Det är verktyget, men inte kitet. Dessutom är en teknisk indikator i sig självlös. Utför och Avsluta Straight Talk. Min förståelse av trenden följer att om du vill tjäna pengar, Köp lågt och sälja högt Ljud enkelt Licket är att identifiera inträde och utgångslägen och det finns en mängd killar där ute lovande att deras specifika system kommer att lösa alla dina behov. Rätt A Varför känner du inresa och utresa det viktigaste problemet i handel Vad händer om du har en inträde som vinner 80 gånger men vinner dig mycket lite pengar Och vad händer om du bara förlorar 20 av tiden, men när du förlorar, överskrider dina förluster långt dina vinster den andra 80-tiden. Dessutom gör du inte T köpa lågt och sälja Höga goda handlare köper högre och säljer sämre hela tiden, med fokus på hur mycket pengar de gör eller förlorar, inte bara vinnande procentsatser. Köp högre betyder att när en trend går upp köper du mer som prisökningarna. Låt oss säga att en trend börjar Till ett pris av 5 och går upp en 100 Skulle du bara vilja köpa till ett pris av 5 eller 6 eller 7 Naturligtvis inte Beroende på ditt system kanske du köper på 20 eller 30 eller ännu högre Inte säker på vad vi menar Email och Ask. Q Om trenden går till 100, hur vet du det i förväg A Du vet inte Låt oss säga att vi tittar tillbaka i det förflutna vi visste att en marknad gick från 5 till 100 poängen är att fråga dig själv, när köper du Vid prisnivåer på 5, 6 eller 7 Vid 20 eller 30 Att köpa mer som trenden fortskrider är vad vi menar genom att köpa högre höjder. Att försöka köpa låg är nonsens. Du kan inte någonsin veta att det kommer att gå till 100, men du är Helt förberedd med en exakt väl genomtänkt strategi så det spelar ingen roll att du inte vet om det är 5 till 6 eller 5 till 100, y Du är redo att agera. Q Du marknadsför ett alternativt sätt att identifiera trenden plus ett pengarhanteringssystem A Inse att identifiera en potentiell trend är kanske 10 av den övergripande framgången för en trend som följer handelssystemet Nyckeln är inte där du anger och Om du har en vinst eller förlust på en position Nyckeln är hur stor måste du handla baserat på volatiliteten på marknaden Det måste vara din oro Du är inte intresserad av marknadsnivån, du är orolig för volatiliteten på marknaden. Till exempel, Om det är kraschdagen eller dagen efter en krasch är volatiliteten mycket större Så du borde handla mindre Förlora konceptet att var du anger är viktigt Vad är relevant är din nuvarande position, ditt eget kapital och var marknaden Är nu. Editor s Obs! Det finns naturligtvis en entréavgångsmetod som är involverad i trend efter Men, fokusera på var verklig handelssucces kommer från money management. How High Will It Go. Och dagen vi talade med en framgångsrik mäklare och h E avslöjade att en av hans strategier var att rida ett lager upp för 30 vinster och sedan avsluta det var hans strategi Låt det gå upp 30 och komma ut Ljud rimligt Men som trendförebyggda känner är denna typ av strategi utsatt för problem Det största problemet Vara att det går emot matematiken att bli rik Han låter inte hans vinst rinna. Tom Basso berättar historien om den nya näringsidkaren som närmar sig en gammal trendföljare och frågar, var är ditt mål på denna handel Den gamla trendföljaren svarar att hans Målet är att läget ska gå till månen. Han säger att jag inte har fått någon där än, men kanske en dag. När du handlar som en trendföljare, är ditt mål att hålla dig i en position för alltid. Du vill inte tänka på Exiterande Naturligtvis har du en plan för att exitera långt innan du går in i handeln, men tanken är att följa trenden så långt det går upp. Stöd, motstånd och inträde. Många människor använder jargongvillkoren stöd och motstånd Du har Förmodligen hörde mäklare prata om deras imp Ortance eller tv: s kontinuerliga prövning av förutsägelser, meningslöst råd och analys. Orden används för att beskriva upplevda toppar och bottnar på en marknad. Tyvärr är stöd och motstånd ett slöseri med tiden Oavsett om marknaden kommer att tränga in i stöd eller motstånd har ingenting att Gör med ditt ingångspris Ditt ingångspris har enbart personlig betydelse Det har ingen objektiv betydelse på marknaden Marknaden går inte igenom en supportpunkt eller går igenom en motståndspunkt bara på grund av vad ditt ingångspris är Konceptet är inte en Relevant faktor Det är hype. Trend Följande produkter. Michael Covel Trend Följande produkter.1996-17 Trend Följande All Rights Reserved Contact. Trend Following, TurtleTrader, är varumärken som tjänstemärken av Trend Följande Andra varumärken och servicemärken som visas på Trend Following-nätverket av Webbplatser kan ägas av Trend Following eller av andra parter, inklusive tredje parter som inte är anslutna till Trend Following. Artiklar och information På Trend Följande nätverk av webbplatser får inte kopieras, skrivas ut eller omfördelas utan skriftligt tillstånd från Michael Covel och Trend. Men skriftligt tillstånd är enkelt och typiskt tillåtet. Syftet med denna webbplats är att uppmuntra till fri utbyte av idéer över investeringar , Risk, ekonomi, psykologi, mänskligt beteende, entreprenörskap och innovation Hela innehållet på denna webbplats är baserat på Michael Covels åsikter, om inte annat anges. Enskilda artiklar baseras på respektive upphovsmannens åsikter, som kan behålla upphovsrätten enligt Informationen på denna webbplats är avsedd att dela med sig av kunskap och information från Michael Covels forskning och erfarenhet. Informationen i detta dokument är inte avsedd att användas som en inbjudan till investeringar med någon rådgivare profilerad. Alla uppgifter på denna sida är direkt Från CFTC, SEC, Yahoo Finance, Google och upplysningsdokument av chefer som nämns här. Vi antar a Ll data ska vara korrekta, men tar inget ansvar för fel, utelämnanden eller skriftliga fel som görs av källor. Trend Efterföljande marknader och säljer olika investeringsforsknings - och investeringsinformationsprodukter Läsare är ensam ansvariga för urval av aktier, valutor, optioner, råvaror, terminskontrakt , Strategier och övervakning av sina mäklarekonton Trend Efterfrågar inte sina dotterbolag, anställda och agenter eller utför affärer eller ger investeringsrådgivning och är inte registrerade som mäklare eller rådgivare med någon federal eller statlig myndighet. Läs vår fullständiga ansvarsfriskrivning. Visa Michael Covel s film nu Den enda trenden följande dokumentär.

No comments:

Post a Comment